Porady kalendarze

Jakie są etapy prac nad kalendarzami dla firmy?

Realizacja każdego projektu kalendarza rozpoczyna się od przeprowadzenia profesjonalnej analizy potrzeb Klienta. Wspólnie określamy pożądane kierunki rozwoju i poszukujemy właściwych metod, by osiągnąć zamierzone cele stawiane przed kalendarzem - ustalamy zagadnienia mające wpływ na ostateczny kształt i wynik pracy nad kalendarzem reklamowym. Kalendarze reklamowe - etapy realizacji prac:


  1. Określenie celów jakie ma pełnić kalendarz reklamowy, np.: wizytówka firmy, reklama, promocja aktualnych działań, gadżet itp.
  2. Doradztwo reklamowe w zakresie tworzenia kalendarza
  3. Ustalenie zawartości kalendarza
  4. Wybór formy kalendarza
  5. Opracowanie oraz realizacja szaty graficznej kalendarza
  6. Wykonanie (druk) kalendarza reklamowego
  7. Dostarczenie gotowego kalendarza

Działamy elastycznie, dążąc zawsze do jak najlepszego rezultatu, stąd też wyżej wymienione punkty mogą przebiegać w innej kolejności.

Nasze działania muszą być celowe i efektywne, dlatego też kreacja i technologia są tylko środkami do realizacji końcowego celu – profesjonalne kalendarze reklamowe. Aby osiągnąć zamierzone cele skupiamy naszą uwagę na końcowym odbiorcy, a następnie dostosowujemy przekaz reklamowy kalendarza, tak aby był on czytelny i zrozumiały. Pomagamy określić cele jakie mogą zostać osiągnięte poprzez kalendarz - zapewnimy najlepsze wsparcie strategiczne w budowaniu efektywnych rozwiązań, skuteczne kalendarze trójdzielne, kalendarze ścienne planszowe plakatowe.

LinijkaOłówekOłówekWzornikKawaPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikRęka

Skuteczny projekt kalendarza?

Od kilkunastu lat projektujemy kalendarze dla firm.

Sprawdź nas