https://www.aldo-kalendarze.pl/inspiracje-kalendarzowe/575-notatnik-z-logo#sigProId224a6baafe
Notatnik z logo z oprawą zadrukowaną czy skórzaną?
Podręczny notatnik to jeden z najlepszych gadżetów reklamowych, na jaki może zdecydować się każda firma. To dlatego, że pełni on wiele funkcji. A odpowiednio wykonany i wykończony, może pełnić jeszcze szereg dodatkowych. Wielu klientów zastanawia się między oprawą twardą, w całości zadrukowaną a wykonaną ze skóry naturalnej. Każda z tych okładek ma swoje zalety, ale wyboru trzeba dokonać i zależy on od indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Jednym do gustu bardziej przypadnie skórzany notatnik z logo marki, innym w twardej oprawie.
Elegancki notatnik z logo firmy w skórzanej oprawie
Notatnik z logo w skórzanej oprawie wygląda bardzo elegancko. Mówi się nawet, że jest najbardziej prestiżowym przedmiotem wśród materiałów reklamowych dostępnych obecnie w sprzedaży. Co prawda ma wyższą cenę, a generuje ją właśnie sam koszt materiału, to jednak zasługuje na uwagę. Taki materiał promocyjny jest funkcjonalny i atrakcyjny wizualnie. Na jego oprawie można zastosować różne metody znakowania. Zaletą jest również ogromny wybór kolorów skóry. Tak naprawdę to klient decyduje, jak będzie wyglądał zamawiany przez niego reklamowy notatnik z logo. A wybór powinien być podyktowany także indywidualnymi oczekiwaniami i celem przeznaczenia tego przedmiotu. Bo każdy przecież może wykorzystywać go w zupełnie innym zakresie. Na skórzanej oprawie też można umieścić logo. Wystarczy tylko wybrać odpowiednią metodę znakowania.
Reklamowy notatnik z logo w zadrukowanej oprawie
Elegancki notatnik z logo firmy nie musi mieć zawsze skórzanej oprawy. W tej roli sprawdzi się również notes w twardej oprawie, po całości zadrukowanej. Ta wersja notatnika kojarzy się mniej elegancko i prestiżowo od tego pokrytego skórą, ale ma za to niższą cenę. Na oprawie organizera może pojawić się jedno zdjęcie albo cały kolaż zdjęć. Doświadczeni graficy proponują ciekawe rozplanowanie poszczególnych zdjęć, celem stworzenia przykuwającej uwagę grafiki. Nawet na tak wykonanej oprawie można bez problemu zamieścić logo, tak by było widoczne dla oka i promowało firmę. Wbrew pozorom notatnik z logo grawerowanym i zadrukowaną oprawą też wygląda przepięknie i jak najbardziej zasługuje na uwagę.
Notatnik z logo grawerowanym, jako skuteczny gadżet reklamowy
Obecnie firmowy notatnik z logo służy bardziej jako reklama, niż typowe narzędzie pracy. Wiadomo, że i tę funkcję pełni, bo umożliwia sporządzanie notatek. Jednak zamawiający kładą nacisk na sposób wykończenia tego przedmiotu bardziej dla celów reklamowych, niż właśnie użytkowych. Bo tak naprawdę każdy tego typu organizer nadaje się do sporządzania notatek, tworzenia zapisek, planowania poszczególnych dni w roku itd. Nie wszystkie natomiast są dobrą reklamą. Dlatego by przedmiot ten godnie reprezentował firmę, musi być w odpowiedni sposób wykonany i wykończony. Na uwagę zasługuje zarówno notatnik z logo tłoczonym, jak i grawerowanym. Sposób znakowania powinno się dobierać na podstawie materiałów zastosowanych w produkcji i efektu, jaki wybrana metoda zapewni. Należy pamiętać, że notatnik dla firmy z logo ma być jej reklamą, więc musi być w odpowiedni sposób wykończony. Warto w tej kwestii poradzić się fachowców, producenta. Z pewnością podpowie, czy lepszym wyborem będzie skórzana oprawa, czy może jednak twarda, zadrukowana częściowo lub w całości. Jeśli ma to być wyjątkowy notatnik logo danej firmy dla pracownika, dyrektora, kierownika itd., lepiej postawić na skórę naturalną. Ale to naprawdę temat mocno indywidualny, wymagający samodzielnego podjęcia ostatecznej decyzji.