https://www.aldo-kalendarze.pl/inspiracje-kalendarzowe/576-notes-w-skorzanej-oprawie#sigProId4c5f78e4b5
Jak wykończyć notes w skórzanej oprawie?
Wśród gadżetów reklamowych ostatnimi czasy bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się organizery z notatnikiem wewnątrz. Na uwagę w sposób szczególny zasługuje notes w skórzanej oprawie. Wykonać go i wykończyć można na wiele sposobów. Osoby, które zamawiają je po raz pierwszy, nie mają pojęcia, na jakie warianty się zdecydować. Warto więc co nieco w tej kwestii podpowiedzieć.
Elegancki notes w skórzanej oprawie – logo
Niewątpliwie tworząc elegancki notes w skórzanej oprawie, trzeba pamiętać o specjalnym oznakowaniu. Elementem znakowania tych artykułów reklamowych, jest oczywiście logo. To podstawowy element, który musi znaleźć się na oprawie, jeśli przedmiot ten ma kojarzyć się z konkretną firmą. Wykonać go można na wiele sposobów. Na oprawie wykonanej ze skóry naturalnej najczęściej tworzy się grawer. Choć równie dobrze sprawdzi się tu tłoczenie, które jest jedną z najpopularniejszych technik personalizowania wyrobów skórzanych. Tworząc firmowy notes w skórzanej oprawie, warto zastosować logo również w wielu innych miejscach. Dobry projekt tego materiału obejmuje logo wewnątrz organizera. Może znajdować się już na pierwszej stronie notatnika albo nawet na każdej stronie w postaci delikatnego zarysu. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby logo nadrukować na wstążce, która ma służyć w notesie do zaznaczania najważniejszych stron. Możliwości jest tu wiele. Warto w tym zakresie poradzić się producenta, a na pewno wskaże najlepsze miejsca, na wykonanie tego oznaczenia i metodę znakowania również.
Firmowy notes w skórzanej oprawie – dodatki
Reklamowy notes w skórzanej oprawie poza logo, może być również wyposażony w szereg dodatków, które będą z jednej strony dekoracją, a z drugiej zaś elementem personalizacji. Ich lista jest bardzo długa, ale to nie oznacza, że trzeba każdy z nich zastosować w swoim notesie. Należy dobrać je nie tylko według uznania, ale przede wszystkim zgodnie z zasadami dotyczącymi projektowania tego typu materiałów. Dlatego i w tej kwestii dobrze jest poradzić się producenta, grafika, osoby, która będzie zajmowała się tworzeniem tych biurowych gadżetów. Świetnym dodatkiem, w jaki można wyposażyć notes w skórzanej oprawie dla menagera, dyrektora, prezesa, kierownika itd., jest gumka. Kolorowa, służąca do zamykania notatnika. Gumka ta może mieć różną szerokość, dowolny kolor, może mieć nawet nadruk – logo czy hasło. Dobrym wyborem w tym przypadku będzie również kolorowa wstążka. To element, który można oznaczyć podobnie jak gumkę. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby przedmiot ten posiadał oba elementy dodatkowe. Wewnątrz modne stało się dodawanie wklejki czy wyklejki. Strony z grafiką obrazującą ofertę firmy, reklamującą firmę. Notesy w skórzanej oprawie można też ciekawie ozdobić na zewnątrz, dodając metalowe narożniki. Dzięki nim przedmiot ten stanie się jeszcze bardziej elegancki i stylowy. Będzie wówczas idealnym pomysłem na prezent dla osoby na wyższym stanowisku.
Reklamowy notes w skórzanej oprawie, jako wielozadaniowy gadżet
Wbrew pozorom nawet eleganckie notesy w skórzanej oprawie świetnie sprawdzają się, jako typowe gadżety reklamowe. Co prawda są znacznie droższe w produkcji, ale korzystanie z nich może przynieść firmie dużo więcej korzyści. Przede wszystkim firmowe notesy w skórzanej oprawie są chętnie przyjmowane. Widząc tak atrakcyjny przedmiot i do tego praktyczny, aż chce się wyciągnąć po niego rękę. Użytkowanie go cieszy i motywuje do jak najczęstszego sięgania po ten gadżet. Dlatego chcąc zamówić tego rodzaju artykuły reklamowe, warto pomyśleć właśnie o skórzanej oprawie.